Pet mjeseci event industrija bori se s „novim normalnim“ koje je postavila korona. Jasno je svima da odustajanja nema, potrebno je zasukati rukave još više nego inače i prilagoditi se novoj situaciji. Upravo fleksibilnost bi mogla biti zaslužna za opstanak svima nama koji se bavimo industrijom vjenčanja.
Razmišljanje izvan okvira koje je poželjno u ovakvim situacijama dovelo nas je do novih ideja. No kreiranje novih proizvoda i usluga ima svoju cijenu, a bilo kakvo ulaganje u vrijeme kada su prihodi svedeni na mrvice kruha, pod velikim je upitnikom.
Savjet koji danas želimo podijeliti s vama je zapravo bazični savjet koji uspješni trgovci ipak drže često za sebe:
zaradu je najlakše povećati tako da njegujete odnose sa sadašnjim klijentima.
Da biste bili uspješni u jačanju veza s kupcima koji su vam već dali svoje povjerenje, važno je pametno KOMUNICIRATI.
3 načina kako uspješno komunicirati s postojećim klijentima
BUDITE ISKRENI
Poslovni uspjeh moći ćete zadržati jedino ako ćete biti iskreni prema svojim kupcima. Unazad pet mjeseci medijima kolaju različite informacije i Nacionalni stožer za civilnu zaštitu već je više puta izmijenio propise o tome kako se ponašati na svadbama.
Nemojte sakrivati informacije i pridržavajte se uputa pa makar vas to koštalo nekoliko „izgubljenih“ svadbi. Neka vam bude jasno da će ovo što sada činite imati utjecaj na vaše poslovanje u budućnosti.
Vjerujemo da ne želite poljuljati dobar imidž u javnosti i među svojim klijentima, samo zato što ste forsirali svadbu od 300 uzvanika, iako znate da je velika mogućnost da se svatovi zaraze.
KOMUNICIRAJTE REDOVITO
Jasno je da budući mladenci o svemu žele biti obaviješteni na vrijeme i „iz prve ruke“. Oni organizatore vjenčanja i salu za vjenčanje smatraju tom svojom desnom rukom i žele od vas čuti informacije prije negoli netočne informacije krenu kolati po Facebook grupama.
Da biste to izbjegli, savjetujemo vam da sve vaše buduće mladence za sezonu vjenčanja 2020. i sezonu vjenčanja 2021. stavite na newsletter listu (naravno, u dogovoru s njima) i šaljete im po potrebi e-mailove s novostima.
DIGNITE SLUŠALICU
Nemojte se bojati dignuti slušalicu i pitati buduće mladence kako su, osobito ako im je do dana njihova vjenčanja ostalo 2-3 tjedna.
To će biti jako lijepa gesta s vaše strane, koju će oni dugo pamtiti i zbog koje bi vas kasnije mogli preporučiti vašim budućim kupcima.
Trebate li dodatnu pomoć, javite se nama.
Izvor naslovne fotografije: canva