Evo kako komunicirati s klijentima u vrijeme „novog normalnog“

https://princeza.hr/2020/06/26/koronavirus-trendovi-vjencanje/

Pet mjeseci event industrija bori se s „novim normalnim“ koje je postavila korona. Jasno je svima da odustajanja nema, potrebno je zasukati rukave još više nego inače i prilagoditi se novoj situaciji. Upravo fleksibilnost bi mogla biti zaslužna za opstanak svima nama koji se bavimo industrijom vjenčanja.

Razmišljanje izvan okvira koje je poželjno u ovakvim situacijama dovelo nas je do novih ideja. No kreiranje novih proizvoda i usluga ima svoju cijenu, a bilo kakvo ulaganje u vrijeme kada su prihodi svedeni na mrvice kruha, pod velikim je upitnikom.

Savjet koji danas želimo podijeliti s vama je zapravo bazični savjet koji uspješni trgovci ipak drže često za sebe:

zaradu je najlakše povećati tako da njegujete odnose sa sadašnjim klijentima.  

Da biste bili uspješni u jačanju veza s kupcima koji su vam već dali svoje povjerenje, važno je pametno KOMUNICIRATI.

3 načina kako uspješno komunicirati s postojećim klijentima

BUDITE ISKRENI

Poslovni uspjeh moći ćete zadržati jedino ako ćete biti iskreni prema svojim kupcima. Unazad pet mjeseci medijima kolaju različite informacije i Nacionalni stožer za civilnu zaštitu već je više puta izmijenio propise o tome kako se ponašati na svadbama.

Nemojte sakrivati informacije i pridržavajte se uputa pa makar vas to koštalo nekoliko „izgubljenih“ svadbi. Neka vam bude jasno da će ovo što sada činite imati utjecaj na vaše poslovanje u budućnosti.

Vjerujemo da ne želite poljuljati dobar imidž u javnosti i među svojim klijentima, samo zato što ste forsirali svadbu od 300 uzvanika, iako znate da je velika mogućnost da se svatovi zaraze.

intimno-vjencanje-korona

KOMUNICIRAJTE REDOVITO

Jasno je da budući mladenci o svemu žele biti obaviješteni na vrijeme i „iz prve ruke“. Oni organizatore vjenčanja i salu za vjenčanje smatraju tom svojom desnom rukom i žele od vas čuti informacije prije negoli netočne informacije krenu kolati po Facebook grupama.

Da biste to izbjegli, savjetujemo vam da sve vaše buduće mladence za sezonu vjenčanja 2020. i sezonu vjenčanja 2021. stavite na newsletter listu (naravno, u dogovoru s njima) i šaljete im po potrebi e-mailove s novostima.

DIGNITE SLUŠALICU

Nemojte se bojati dignuti slušalicu i pitati buduće mladence kako su, osobito ako im je do dana njihova vjenčanja ostalo 2-3 tjedna.

To će biti jako lijepa gesta s vaše strane, koju će oni dugo pamtiti i zbog koje bi vas kasnije mogli preporučiti vašim budućim kupcima.

Trebate li dodatnu pomoć, javite se nama.

Share on facebook
Share on whatsapp

Posljednje objave

Kategorije

Tagovi

Oglasi

Povezani članci

Postani dio V.I.P Princeza kluba

Prijavi se na naš newsletter i jednom tjedno u tvoj će inbox dolaziti koristan sadržaj za organizaciju vjenčanja, koji smo kreirali samo za pretplatnike.

Prijavi se