Krajem 2019. nadobudno nas je većina postavljala poslovne planove za ovu godinu. Nismo ni slutili da će nam već u proljeće svi ti planovi „pasti u vodu“ gotovo preko noći, zbog tamo nekog virusa.
Za sve nas koji se bavimo event industrijom, to je razdoblje zabrane rada zaista bilo gadno i iako se teško, ali nekako oporavljamo, svakako ne mislimo odustati.
Kako se onda izboriti, u to suludo vrijeme, kada staro normalno više ne vrijedi i tražimo nove načine da bismo ipak zadržali poslove, na kraju i poduzeće preko kojeg poslujemo?
Imamo nekoliko savjeta za vas, dobro ih proučite.
Pojačajte aktivnosti oko brendiranja
Konkurencije, naročito u branši koja se bavi vjenčanjima, ima kao riba u moru. I nekako treba isplivati na površinu da bi vas se zamijetilo, a to ćete osim kvalitetnim uslugama i preporukama vaših već postojećih klijenata, uspjeti ostvariti kontinuiranim brendiranjem.
Budite aktivni na društvenim mrežama, pišite promotivne članke za portale i časopise iz branše, organizirajte video meeting ili online edukaciju. Pokušajte o svojim proizvodima i uslugama razmišljati izvan okvira, probudite dijete u sebi i promijenite perspektivu na svoje poslovanje. Upravo je sada, više nego ikad, važno biti fleksibilan.
Sve što možete, preselite online
Mogli ste naslutiti iz prethodnog odlomka, no ponovit ćemo. Sve što ima veze sa vašim poslovanjem, preselite online. Sigurni smo da ćete pronaći barem nešto, a ako nemate baš niti jednu uslugu ili proizvod koji biste mogli prodavati online, možda je sada vrijeme da je izradite.
Naime, ako nam je korona donijela barem jednu pozitivnu stvar po pitanju poslovanja, onda je to ta kupci sada češće kupuju online i nekako im više nije mrsko niti imaju straha kupiti kreditnom karticom recimo, od domaćeg poduzeća. Iskoristite tu situaciju.
Nastavno na to, sada je također savršeno vrijeme da pokrenete web trgovinu, osobito ako o tome maštate već neko vrijeme. Istina, bit će to investicija, no imajte na umu da bi vas upravo ta investicija mogla spasiti, nastavi li se ovo iščekivanje što će biti s virusom ne najesen, već i kroz ljeto. Broj oboljelih opet raste, mislimo da je to sasvim dovoljan argument da se zabrinete.
Poboljšajte komunikaciju prema svojim kupcima
User experience ili iskustvo korisnika, bilo uživo ili na web stranici / web trgovini čini test na kojem trgovci najčešće „padaju“. Osim dobrog iskustva, trgovci još imaju problema s, pogađate, dostavom. Uspijete li popraviti te nedostatke i tako zaliječiti Ahilovu petu, imate daleko bolje šanse za opstanak na tržištu.
Kako to učiniti? „Popeglajte“ web stranicu, za što bi bilo najbolje javiti se stručnjacima koji imaju iskustva s time, unaprijedite online i offline komunikaciju s klijentima, uvedite evaluacijske listiće, odnosno pitajte bivše i sadašnje klijente za mišljenje o vašem radu.
Svakako provjerite i komentare koje su vam kupci ostavili na društvenim mrežama i Googleu, jer oni također mogu biti nepresušni izvor informacija.
Izvor naslovne fotografije: canva