Popularna stranica za vjenčanja Zankyou provela je istraživanje (Zankyou International Wedding Observations, 2019.) u kojem je iskočilo nekoliko zanimljivih činjenica o vjenčanjima danas. Savjetujemo vam da bacite pogled jer ćete otkriti navike i sklonosti generacije milenijalaca, koji pak polako postaju naša ciljana publika za prodaju svadbenih svečanosti.
94% parova vjenčalo se iz ljubavi
Razlozi zbog kojih su u brak ulazile naše bake i njihove bake i prabake, kao što su financijska sigurnost, religija i obiteljski pritisak, napokon su iza nas. Razna istraživanja tako pokazuju, baš kao i ovo istraživanje, da se iz godine u godinu sve više ispitanih parova veže zbog ljubavi. S obzirom na to da je ljubav u središtu događaja, parovi traže više jedinstvenih i kreativnih načina kako proslaviti svoju ljubavnu priču. Dio ih se obraća profesionalcima poput organizatora vjenčanja, a dio budućih mladenaca, pogađate, svoju svadbenu svečanost organiziraju sami.
91% parova za planiranje vjenčanja koristi razne internetske stranice
Milenijalci su generacija koja je trenutno u dobnoj skupini za vjenčane usluge, a oni sve informacije, kako su već navikli, traže na internetu. Od ukupno 85% parova koji traže davatelje usluga na internetu, njih 60% to radi uglavnom kako bi istražili recenzije, dok je 65% njih posvećeno traženju i kupovini proizvoda za vjenčanje. Zato, ako još uvijek nemate pomno osmišljen marketinški plan i nastup na društvenim mrežama, sada je zaista krajnje vrijeme da to učinite.
Potražnja za profesionalnim planerima vjenčanja je sve veća
Ovo istraživanje je također otkrilo da se svaki treći par odlučuje unajmiti profesionalnog planera vjenčanja. Razlozi su jednostavni: organizatori vjenčanja smanjuju stres mladencima i povećavaju produktivnost u planiranju svadbene svečanosti. Uz sve to, naglasak je i na personalizaciji jer baš svaki par želi da njegovo vjenčanje bude drugačije i posebno. Poželjno je da organizator vjenčanja ima određene certifikate i iskustvo, a također je u porastu i zapošljavanje dnevnih koordinatora.
Čak 1 od 10 parova vjenčat će se u inozemstvu
Oko 9% svih vjenčanja u 2019. godini održalo se u državi koja nije prebivalište mladenaca.
S druge strane, to znači da postoji sve veća potreba za spajanjem parova i davatelja usluga u inozemstvu.
90% mladenki želi biti savršeno na dan vjenčanja
Ljepota je oduvijek bila među glavnim mladenkinim prioritetima, a spomenuto istraživanje to je i dokazalo. Čak 90% mladenki na dan svog vjenčanja želi izgledati besprijekorno i iz tog razloga bez problema će unajmiti profesionalnog frizera i vizažista. Zanimljiv je i podatak da se čak 63% mladenki odlučuje za tretmane ljepote i prije dana vjenčanja. To su uglavnom razni tretmani za kosu, tretmani mršavljenja ili bojenja / sunčanja kože.
A što je s fotografima i snimateljima?
Profesionalce iz video produkcije na dan vjenčanja zapošljava polovica parova. Posljednji trend su digitalne foto kabine koje su, osim što služe svrsi zabilježbe posebnih trenutaka, također i zgodan zabavan dodatak svadbenoj svečanosti.
Liste poklona i web stranice za vjenčanja
Želite li budućim mladencima ponuditi jednostavnu komunikaciju s gostima, onda vam savjetujemo da to učiniti putem personalizirane web stranice. Web stranice mladenaca sve su popularnije u svijetu jer na njih osim informacija o vjenčanju još možete dodati i listu poklona koje mladenci žele ili recimo fotografije s vjenčanja, koje gosti mogu preuzeti na svoje računalo u bilo kojem trenutku.
Medeni mjesec ne znači više samo jednu lokaciju
Spomenuto istraživanje pokazalo je i to da novopečeni mladenci za svoj Medeni mjesec biraju više lokacija. Pa tako, umjesto da se izležavaju na samo jednoj plaži, radije istražuju različite kutke svijeta. Najpoželjnije lokacije su SAD, Meksiko, Tajland, Grčka, Francuska i Italija. Hrvatske na ovoj listi nažalost nema.
Ipak, s obzirom na koronu, vjerujemo da će većina mladenaca ove godine preskočiti taj trend.
Sljedeći korak: novi dom
I ona “ništa prije braka” više ne vrijedi. Naime, sve više budućih mladenaca želi iskusiti zajednički život prije uplovljavanja u bračnu zajednicu.
Zajedničku nekretninu za stanovanje ipak kupuju nakon što razmijene zavjete, ali je zanimljivo što ima sve više individualaca za prvu nekretninu ima već spremnu djelomičnu ušteđevinu. To nas zapravo ne bi trebalo čuditi, ako uzmemo u obzir činjenicu da se stupa u brak sve kasnije, a Hrvatska tu također nije iznimka.
Čak 1 od 4 parova traži kredit za vjenčanje
Iz direktne komunikacije s budućim mladencima znamo da vjenčanja sve češće plaćaju upravo mladenci, a sve manje njihovi roditelji. No vjenčanja su sve skuplja pa mnogi parovi, da bi zadovoljili očekivanja svojih gostiju (nažalost), dižu kredite i tako si u startu otežavaju zajedničku financijsku situaciju.
Zato svima vama koji nudite usluge i proizvode za vjenčanja savjetujemo da “ispitate teren” i svojim budućim mladencima ponudite plaćanje na rate, kako ne bi bili primoreni uzimati kredit. Sigurni smo da će ovakav vid pomoći cijeniti osobito sada nakon korone, kada nam prema mnogim financijskim stručnjacima, dolazi još jedna gospodarska kriza.
Izvor naslovne fotografije: freepik