Društvo se mijenja i danas više nije toliko šokantno kad ti netko kaže kako ni ne pomišlja na vjenčanje, odnosno brak.
Možda se želi posvetiti karijeri, možda ne voli obaveze, možda previše voli svoju slobodu, a možda je to netko tko nema ništa protiv dugoročnih veza, no brak mu predstavlja samo komad papira. Bilo kako bilo, astrolozi se ipak slažu kako se neki horoskopski znakovi puno teže odlučuju na uplovljavanje u bračnu luku.
Koji su to?
Djevica
Djevice su poznate kao ne-toliko-romantične osobe koje su vrlo izbirljive kod odabira svojih budućih partnera. Dodajmo tome i to da nisu toliko ekspresivne kad su emocije u pitanju (a stalo im je do tuđeg mišljenja). Tu postaje jasno zašto brak djevicama često predstavlja problem. Ipak, ako pronađu partnera koji je dovoljno osjećajan i s kojim će se osjećati dovoljno ugodno kako bi pokazale svoje emocije, postaju vrlo lojalni partneri (zauvijek).
Vodenjak
Oni koji su ikad imali posla s vodenjacima znaju da se radi o znaku kojeg karakterizira slobodan duh, koji vole društvo, no i vlastiti prostor u kojeg se mogu povući i uživati u samoći. Tu je i strah od obaveza koje dolaze s brakom, što vodenjacima često izaziva strah. Zato ih najčešće znamo kao one koji će se upuštati u usputne romanse sve dok ne naiđe netko s kime će se moći skrasiti.
Blizanac
Prpošni, uvijek u pokretu, komunikativni, druželjubivi. Blizanci su osobe otvorenog duha koji svoju energiju crpe iz učenja. Nove stvari, nova znanja, novi ljudi. Blizanci uvijek moraju imati neke izazove pred sobom, kao i mogućnost promjena. Zato se često odlučuju na više usputnih romansi, a ne ozbiljne veze koje rezultiraju brakom.
Strijelac
Duh lutalica – ovo je glavno obilježje strijelaca. Dodajmo tome još i onu klasičnu energiju vatrenih znakova i bit će nam jasno zašto oni slove za glavne zavodnike horoskopa koji jednostavno ne mogu odoljeti flertanju. Strijelci se užasavaju strogih struktura i pravila, tradicionalnosti te rutina. Tako nije ni čudno što im brak predstavlja sve ono što ne žele.
Izvor naslovne fotografije: Canva