Uz web stranicu i putem preporuka dosadašnjih zadovoljnih korisnika, koji dobru riječ o vama šire među svojim poznanicima, zadnjih godina svoje poslovanje temeljite još na Facebooku.
To nije loše sve dokle svoje poslovanje ne temeljite SAMO na Facebooku, što je nažalost čest slučaj u Hrvatskoj i okolnim zemljama. Zašto nije pametno sve svoje poslovanje temeljiti samo na Facebooku, objasnit ćemo vam u današnjem članku.
Facebook oglašavanje je skupo
Vjerujemo da ste u posljednjih par godina shvatili kako je oglašavanje na Facebooku (i Instagramu, koji je zapravo u vlasništvu Facebooka) postalo jako skupo. To bi značilo da za više uloženog novca dolazite do manje konkretnih upita.
Zato razmislite biste li možda taj novac mogli usmjeriti u neki drugi kanal promocije. Kroz newsletter, na primjer, također možete imati prisnu komunikaciju s potencijalnim kupcima, baš kao na društvenim mrežama. Dobar odabir mogli bi biti i oglasi na Googleu, jer osobe koje kroz tražilicu istražuju fotografa za vjenčanje ili salu za vjenčanje, već su zainteresirane za kupovinu pa ćete tako lakše dogovoriti posao nego kroz Facebook oglase.
Na Facebooku se ne nalazi vaša ciljana publika
Promotrite li statistike, vidjet ćete da se na Facebooku nalaze osobe koje imaju uglavnom između 30 i 55 godina. Iako su rastave braka sve češće, pa tako i stupanje u drugi ili treći brak, usporedimo li godine kada osobe stupaju u prvi brak s godinama osoba prisutnih na ovoj mreži, možemo zaključiti da se na Facebooku nalazi sve manje vaše ciljane publike. Milenijalci Facebook koriste sve manje, a generacija Z ga ne koristi uopće.
Facebook mijenja svoja pravila
Koristite li Facebook platformu često za traženje novih kupaca, onda vjerujemo da ste u više navrata primijetili kako Facebook mijenja svoj izgled, ali i pravila.
Naravno da nije dobro imati izgrađenu kuću na dvorištu koje nije vaše i na kojem pravila diktira netko drugi. Zato radije uložite nešto novaca i izradite svoju kuću na svom dvorištu, odnosno web stranicu koja će biti temelj vašeg poslovanja. Facebook neka bude prisutan u vašem dvorištu samo kao pomoćni šator, dakle mreža koja može pomoći, ali neće odmoći.
Postoji li alternativa Facebooku?
Drugo rješenje uvijek postoji, no na vama i marketinškoj agenciji s kojom surađujete je da otkrijete koje rješenje vama donosi dobre rezultate. Kao što smo već spomenuli, možda možete Facebook zamijeniti redovitim slanjem newslettera, možda možete koristiti samo Instagram jer se tamo ipak nalazi mlađa publika ili pak napokon isprobati Google Adse.
Tek kada odlučite dati priliku novom marketinškom kanalu, vi ćete tek tada moći zaključiti ima li se smisla još uvijek oglašavati na Facebooku ili vam neki drugi oblik oglašavanja može donijeti više upita.
Izvor naslovne fotografije: freepik