Ponosni smo na novu suradnju s našom sestrinskom kreativnom agencijom Pisalica, koja će za sve vas koji se profesionalno bavite vjenčanjima jednom tjedno pisati savjete o promociji na digitalnim platformama. Pozivamo vas da svoja pitanja šaljete na marketing@princeza.hr, a Pisaličino vješto pero odgovarat će vam redoslijedom kako će zaprimati vaša pitanja :).
U prošlom članku pisali smo o tome kako privući što više potencijalnih kupaca na web stranicu pomoću bloga. No tekstovi na blogu nisu jedini sadržaj koji trebate pažljivo pisati. Jednako su važni i opisi proizvoda ili usluga koje na svojoj stranici nudite potencijalnim kupcima.
Potrebno je nekako se istaknuti u gomili
Znamo da znate, ali ćemo svejedno naglasiti: vi niste jedini koji nudite određenu uslugu ili proizvod. Uzmimo za primjer vas koji se bavite dizajnom i tiskanjem pozivnica za vjenčanje. Vjerojatno samo u Hrvatskoj ima preko 200 poduzeća koja nude istu uslugu.
Pa kako se onda istaknuti u toj gomili konkurencije?
Odgovor je: boljim sadržajem, odnosno u ovom slučaju – boljim opisom proizvoda.
Fokus stavite na kupca
Imate novi proizvod i želite ga postaviti na web stranicu? Vrijeme je da razmislite na koji način ćete ga opisati.
Tu vam odmah toplo savjetujemo da fokus stavite na kupca – što će kupac dobiti, ako kod vas kupi taj proizvod? Je li to kvalitetan magnet za frižider koji se neće polomiti niti ako slučajno padne na pod? Je li to usluga – brza i personalizirana izrada te savršeno točna dostava od koje kupca neće zaboljeti glava? Ili je to možda besplatna dostava?
Sve to je potrebno naglasiti u opisu proizvoda ili usluge na web stranici.
Nekoliko savjeta za bolji opis proizvoda ili usluge
NAZIV PROIZVODA/USLUGE
Naziv proizvoda i usluge spomenite u naslovu, prvoj rečenici i na barem još jednom mjestu u tekstu.
DUŽINA OPISA
Pazite da tekst bude dugačak barem pola stranice u Wordu.
EMOCIJE
Igrajte na emocije. Opišite proizvod ili uslugu tako da se kupac s njome može poistovjetiti. Sjetite se kako to dobro radi recimo Ikea!
TEHNIČKI DETALJI
Naravno da je važno koliko je debeli papir na koji ćete tiskati pozivnicu i koje su dimenzije pozivnica, a koje kuverti za pozivnice za vjenčanje.
No te tehnikalije nikako ne bi smjele biti u prvom planu. Jer to bi bilo kao da djetetu koje želi naručiti sladoled pričate o tome na koji način izrađujete tuticu za sladoled. Koga briga!
ISTAKNITE ONO ŠTO ĆE KUPAC DOBITI
Na nekoliko mjesta u tekstu skrenuli smo vam pozornost na to da ne hvalite sebe, već umjesto toga pišete o vrijednostima koje će kupac dobiti kupi li vaš proizvod ili uslugu.
Upravo je taj savjet od svih i najvažniji za prodaju te smo ga stoga odlučili još jednom naglasiti na kraju. Stavite se u svoje cipele!
Recimo da trebate fotografa. Pronašli ste dva odlična fotografa, imaju slični stil fotografiranja, cijena im je ista. Kojeg ćete odabrati?
Ako se jedan istakne po tome što će rado doći na mjesto snimanja bez dodatnog naplaćivanja putnih troškova ili će vam album s fotografijama poslati na vašu adresu, vjerujemo da nećete dugo dvojiti i točno ćete znati kojeg odabrati.
Na isti način razmišljaju i vaši kupci. Često su upravo sitnice te koje prevagnu u vašu korist ili korist konkurencije.
Trebate li pomoć s opisivanjem proizvoda ili usluga, slobodno se javite.
Izvor: Pisalica.com
Izvor naslovne fotografije: KOBU Agency on Unsplash