Nova kampanja brenda Kalisi design reflektira trenutno stanje i težnju za ljepšom budućnošću

kalibi-design-vjencanice

Pandemija koronavirusa u velikoj je mjeri utjecala na industriju vjenčanja. Otkazani su brojni sajmovi vjenčanja, predstavljanja novih kolekcija vjenčanica, ali i sama vjenčanja.

Ipak, život nije i ne smije stati. Brojni dizajneri upravo iz ove situacije crpe inspiraciju za svoje kreacije. Jedna od njih je i Ljiljana D. Koprivnjak, vlasnica hrvatskog brenda Kalisi design.

Kampanja simboličnog naziva „Endless“

Nova kampanja brenda Kalisi design sa simboličnim nazivom „Endless“ u sebi reflektira razvoj cijele ovogodišnje situacije, ali ujedno i gleda u svjetliju budućnost nove nadolazeće sezone zbog koje je dobila i podnaziv „Love. Magic. Craziness.“

Borba između ravnoteže poslovnog i privatnog svijeta žena u ovom dobu te ludilo koju donosi cijela situacija s pandemijom odraz je cijele kampanje na sofisticiran i romantičan način kao i težnja za ljepšim, boljim, čarobnim, ali i luckastim vremenima pred nama u sljedećoj godini.

Jedinstvene kreacije nove Kalisi design kampanje

U ovoj kapsula kolekciji vidljive su jednostavne linije i klasični krojevi s odmakom. Naglasak je stavljen na materijale poput neobične, pomalo retro čipke i glatkog sjajnog satena, a kao „light“ motiv kroz cijelu se kolekciju provlače vječni biseri.

U nastavku pogledaj kreacije iz nove kampanje Kalisi design.

kalibi-design
kombinezon-vjencanje
vjencanice
dizajnerska-vjencanica
vjencanice-kalibi-design
kampanja-kalibi-design

Zaštitno lice kampanje je predivna manekenka zavidnog talenta Matea Lalić. Za frizuru je bila zaslužna Suzana Brkić, vlasnica „Full cool“ salona dok se za šminku pobrinula Lana Maleković, Mua influencerica.

Izvor fotografija: Privatna arhiva Kalisi design


Share on facebook
Share on whatsapp

Posljednje objave

Kategorije

Tagovi

Oglasi

Povezani članci

Postani dio V.I.P Princeza kluba

Prijavi se na naš newsletter i jednom tjedno u tvoj će inbox dolaziti koristan sadržaj za organizaciju vjenčanja, koji smo kreirali samo za pretplatnike.

Prijavi se