[ZA PROFESIONALCE] Kako bi zapravo trebala izgledati web stranica s ponudom za vjenčanja

web-stranica

Nakon četveromjesečne borbe s koronom zaista već i vrapci na grani znaju da je potrebno biti prisutan online, želimo li i dalje nastaviti s radom, bez obzira prodajemo li proizvode ili usluge.

No sama prisutnost na internetu ipak nije dovoljna, potrebno je ipak nekako se diferencirati od konkurencije, postati uočljiv na tržištu.

Kako je web stranica vašeg brenda jedno od ključnih mjesta u predstavljanju na tržištu, danas ćemo vam dati nekoliko važnih smjernica za što bolju i prepoznatljivu web stranicu.

Važan je naziv domene

Vaša domena (www.naziv-brenda.hr) trebala bi pratiti naziv brenda ili poduzeća jer biste u suprotnom mogli buniti vaše potencijalne kupce. Na primjer, zove li se vaše poduzeće Svijet vjenčanja, onda bi bilo pametno i vašu domenu nazvati www.svijet-vjencanja.hr.

Ako tek krećete u tržišnu borbu ili tek planirate izraditi web stranicu, onda se pri osmišljavanju naziva vodite idejom da on bude što kraći, jasniji i precizniji.

Logotip prepustite profesionalcu

Logotip je uz web stranicu i vizitku na prvoj liniji fronte, barem kada je u pitanju građenje vizualnog identiteta brenda. Zato je važno da je vaš logotip profesionalnog izgleda, pamtljiv i jasan. Nemojte zaboraviti da ćete sve reklamne materijale kasnije graditi na tom logotipu, tako da je početni ulog od 800 do 1.200 kuna (koliko obično košta jedan logotip) vaša pametna investicija.

A što s dizajnom web stranice?

Imate li osnovnu informatičku pismenost, web stranicu možete izraditi sami u Wixu ili WordPressu. Wix vam ipak ne preporučujemo, jer nakon što se vaš posao razvije, a potrebe poslovanja će tražiti više opcija na webu, vi nećete to moći realizirati. Naš je favorit zato WordPress koji je jeftin i jednostavan za korištenje te je kao takav zapravo savršen odabir za 90% vaših web stranica.

Preostalih 10% web stranica, dakle onih sa zahtjevnijim funkcijama, možete također napraviti u WordPressu, ali će vam trebati custom dizajn, odnosno puno više programiranja.

Svakako, da bi vaša web stranica imala glavu i rep, za pomoć se obratite kreativnoj agenciji.

Sadržaj je temelj kvalitetne web stranice

Sadržajem i fotografijama trebali biste pratiti temu web stranice. Recimo, bavite li se prodajom dizajnerskih vjenčanica, onda bi bilo dobro da na samoj stranici imate naveden proces izrade jedne vjenčanice, od A do Ž.

S druge strane, pametno je otvoriti blog na web stranici, na kojem ćete kroz kratke tekstove odgovarati na najčešća pitanja vaših kupaca, ali im davati i savjete iz prve ruke, poput onog što učiniti ako na dan vjenčanja nespretno rasparite vjenčanicu ili kako pametno sakriti naramenice grudnjaka.

web-stranica-vjencanje
Izvor fotografije: canva

Kvalitetne fotografije povećat će vašu prodaju

Dodate li zanimljivim tekstovima vaše autorske fotografije, vaš će web postati zaokružena cjelina.

Fotografirate li proizvode, svakako vam preporučujemo da ga fotografirate s više strana, a dobro bi bilo staviti proizvod i u neki kontekst. Sjetite se kao primjer Ikee, koja to radi ako vješto. Ako pak se bavite uslugama, onda neka na vašim fotografijama budu istaknuta stvarna lica. Neka to budu lica s emocijom, najbolje s osmijehom, jer ta emocija će kod čitatelja web stranice izazvati pozitivne osjećaje i povećati vam mogućnost da prodate online.

Trebate li još savjeta ili želite ponudu za izradu web stranice, javite se Pisalici.