Opće je poznato kako je oglašavanje na društvenim mrežama postalo skupo. S obzirom na izborne kampanje, s kojima ćemo se susretati narednih nekoliko mjeseci, očekivati možemo samo još više cijene. A znate već da oglašavanje na društvenim mrežama plaća po klikovima pa skuplji klik zapravo znači manje klikova.
Ipak, spas za vas imamo, a zove se – remarketing.
Što je remarketing i kako ga koristiti?
Pokušat ćemo vam objasniti što je moguće jednostavnije. Remarketing je vrsta oglasa koja prati samo one koji su već bili na stranicama vašeg brenda i upoznati su s vašim proizvodima i uslugama.
Primjera radi, to vam je kao kada na nekoj web trgovini gledate proljetnu jaknu i onda vas baš taj model jakne, iz baš tog web shopa, prati po svim mogućim portalima.
Važno je primijetiti da većina ljudi neće odmah kupiti vaše usluge ili proizvod, naročito ako su u pitanju veće cijene. Recimo, nekakav paket za fotografiranje i snimanje mladenaca od 15.000 kuna je velik izazov za prodaju. Zato je mala vjerojatnost da ćete taj paket prodati osobama koje su tek čule za vas, a puno veća vjerojatnost za prodaju je kada budući mladenci već znaju za vas ili su dobili preporuku svojih prijatelja da ste vi genijalni.
Kako kreirati remarketing oglase?
Možda ste dosad ipak već i čuli za Njegovo Veličanstvo – remarketing, ali ne znate kako ga uključiti. Za početak ćete kod takozvanog Facebook Pixela trebati usnimiti u dio web stranice, da biste pomoću koda „prikupljali“ IP adrese raznih računala s kojima se pristupa vašoj stranici.
Nakon nekoliko dana ili tjedana (što ovisi o količini prometa koja dolazi na vašu web stranicu), vi ćete moći u Facebook Manageru kreirati publiku za remarketing.
Nakon što vam to uspije, tek tada se bacite na kreiranje oglasa koji će se, dakle, pojavljivati samo onim potencijalnim kupcima koji su već bili na vašoj stranici.
Podsjetimo se, oni vas poznaju i dobro već znaju kakve proizvode i usluge nudite. Vjerojatno su već razmišljali i o tom vašem paketu za fotografiranje i snimanje. No još su u fazi donošenja odluke, a nakon što vide vaš simpatičan oglas za remarketing jedno 5 do 7 puta, ako su zaista imali imalo želje kupiti paket, vjerujte nam, kupit će ga.
Promovirani članak: Kreativna agencija Pisalica