Ponosni smo na novu suradnju s našom sestrinskom kreativnom agencijom Pisalica, koja će za sve vas koji se profesionalno bavite vjenčanjima jednom tjedno pisati savjete o promociji na digitalnim platformama. Pozivamo vas da svoja pitanja šaljete na marketing@princeza.hr, a Pisaličino vješto pero ogovarat će vam redoslijedom kako će zaprimati vaša pitanja :).
Rekli su vam da je pametno pisati i redovito objavljivati blog na web stranici, ali vama to i dalje zvuči kao navlakuša u kojoj će marketinške agencije zaraditi, a vi nećete profitirati?
Ovog se puta ipak ne radi o teoriji zavjere, a zašto je dobro pisati blog pojasnit ćemo vam u nastavku.
Kako funkcioniraju internetske tražilice?
Da bi vam u potpunosti bilo jasno zašto je pametno redovito pisati blogove, treba vam najprije biti jasno kako funkcioniraju tražilice na internetu.
Kada se par zaruči i odluči vjenčati, ti budući mladenci će najvjerojatnije svoje istraživanje usluga i proizvoda za vjenčanje započeti na internetu. Jednostavno je tako jer radi se o generaciji koja je naučila rukovati internetom već u osnovnoj školi i njima je pretraživanje interneta najnormalniji tijek kupnje.
Na primjer, par će za početak u Google tražilicu upisati „sala za vjenčanje“. Mladenci će doći na vašu web stranicu samo u dva slučaja: 1) vi ste platili Google Ads i oglas im je iskočio na prvoj stranici Googlea i 2) na svojoj ste web stranici u više navrata istaknuli frazu „sala za vjenčanje“ (u marketinškoj terminologiji se ta fraza naziva duga ključna riječ, odnosno long tail keyword). Imajte u vidu da nije dovoljno tu riječ istaknuti 2-3 puta, već nekoliko desetaka puta, što ćete najprirodnije postići ako napišete nekoliko blogova na tu temu.
No blogovi se ipak ne pišu samo zbog tražilica pa ćemo zato u nastavku nabrojiti pet razloga zašto je pametno pisati blogove na svojoj web stranici.
Pisanje bloga povećava šansu za prodaju
Blogom gradite povjerenje prema budućim kupcima
Kroz čitanje vaših blogova budući mladenci vas upoznavaju i dobivaju dojam da niste tek tamo neko poduzeće, već da iza vašeg brenda stoje stvarni ljudi voljni pomoći.
Blogom educirate buduće kupce
Da bi budući mladenci od vas naručili, na primjer, izradu e-pozivnica jer je to sada u trendu, najprije ih trebate educirati koje su prednosti e-pozivnica naspram klasičnih pozivnica. Osobito ako je riječ o takvoj, modernoj i inovativnoj usluzi, potrebno je misliti i na edukaciju mladenaca, a ne samo na prodaju.
Pisanjem bloga stvarate zanimljiv sadržaj za društvene mreže
Ako ne znate što objaviti na društvenim mrežama, onda jednom tjedno objavite link na blog jer s time ne možete pogriješiti. Najčešća pogreška raznih agencija za vjenčanja i poduzeća koja nude proizvode za vjenčanja je što konstantno prodaju. Stavite se u cipele mladenaca i odgovorite sebi iskreno, biste li pratili nekog na društvenim mrežama tko vam cijelo vrijeme servira samo prodaju?
Pisanje bloga pomaže mladencima da vas lakše pronađu na internetu
Iako u puno slučajeva mladenci usluge naručuju zbog prethodne preporuke, to nije baš uvijek tako jer, kao što smo vas već upozorili, također nuditelje usluga pretražuju i na internetu. Ako pišete redovito blogove, a vaša konkurencija to ne radi, uvjeravamo vas da imate 80% veće šanse da iskočite na internetskim tražilicama.
Pisanjem bloga stvarate autoritet u branši
Mnogi od vas, osim što žele prodati više, također se jednostavno žele nametnuti kao vodeći u branši. To možete postići upravo blogovima, jer blogovima ćete povećati svoju vidljivost i ojačati brend, a to će vas naposljetku dovesti i do toga da postanete autoritet u tome čime se bavite.
Nadamo se da su vam ovi savjeti bili od koristi :).
Za kraj bismo još voljeli čuti vas – pišete li blogove i vidite li vrijednost u njima? Slobodno nam ostavite svoj komentar ispod članka, bit će nam drago čuti vaše mišljenje!
Izvor naslovne fotografije: freepik