Kada su u pitanju društvene mreže na kojima ćete predstavljati usluge i proizvode za vjenčanje, od viška ipak glava boli.
U Hrvatskoj Facebook još uvijek vodi glavnu riječ, no za petama su mu Instagram i TikTok. A što je s Twitterom, Snapchatom i YouTubeom? Ima li smisla njih ostaviti po strani? Moguće da se također pitate biste li trebali otvoriti i LinkedIn profil, osobito ako povremeno osim s budućim mladencima, surađujete i s ostalim dobavljačima.
Iako je pitanja puno, odgovor je zapravo jednostavan i otkrit ćete ga u nastavku ;).
Krenite od jedne društvene mreže
Iz prve ruke znamo koliko je vremena, pažnje i kreativnosti potrebno za kreiranje sadržaja za razne društvene mreže. Zato je naš savjet da krenete od jedne.
S obzirom na branšu kojom se bavite, bilo bi najbolje da to ipak budu Instagram ili Facebook. Najjače su mreže kod nas i tu se nalazi vaša ciljana publika. Smatramo da Twitter nije toliko značajan za branšu vjenčanja, jer tamo se ipak više raspravlja o politici i ekonomiji.
Fokus na jednu društvenu mrežu pomoći će vam da dođete do što većeg broja potencijalnih klijenata na toj mreži, a tek kada ste ju svladali i objave već pomalo radite rutinski, tek je tada vrijeme da dodate još jednu društvenu mrežu.
Najvažnije pravilo je redovitost
Ipak, najvažnije pravilo kada su u pitanju društvene mreže je kontinuirano objavljivanje.
Nakon nekoliko mjeseci ili čak godina rada, možete se pohvaliti s oba profila, ali niste zadovoljni angažmanom svoje publike? Jednostavno, vaši potencijalni kupci ne lajkaju niti ne komentiraju objave i već pomalo ludite i pitate se – za koga vi to uopće radite?
Ovo je čest slučaj kod profila na kojima se krši jedna ili više spomenutih stvari:
- Ne objavljujete redovito
- Uvijek objavljujete sličan sadržaj
- Nemate jasan plan sadržaja – što i kada objavljivati
- U objavama ne potičete pratitelje na konkretnu akciju
- Gotovo u svakoj objavi prodajete
Da zaključimo, želite li da vaša publika bolje reagira na vaš sadržaj, objavljujte redovito, 3-5 puta tjedno, ali različit i koristan sadržaj za svoju publiku te ih obavezno potaknite na neku akciju (koja u 70% slučajeva ipak ne bi trebala biti prodaja).
Trebate li pomoć oko ažuriranja društvenih mreža ili želite reklamu za portalu Princeza.hr, javite nam se putem kontakt forme. Rado ćemo vam pomoći da ostavite bolje rezultate.