Daria Markić, vlasnica brenda Magical Book Lab, zadnje dvije godine uspješno postavlja trendove u izradi personaliziranih bookova za djevojačke večeri i vjenčanja.
Napravile smo nedavno s njom ekskluzivni intervju i pokušale saznati što se to magično krije u njezinim personaliziranim knjigama.
I moramo ti nešto priznati, mi smo se u bookove zaljubile na prvi pogled.
Draga Daria, za početak reci našim čitateljima nešto o sebi. Kako si dobila ideju stvoriti novitet na tržištu?
Nakon osam godina radnog iskustva u prodaji, računovodstvu i grafičkom dizajnu, odlučila sam pokrenuti vlastiti obrt i proizvoditi personalizirane unikatne knjige za djecu i odrasle, prigodnog naziva Magical Book Lab. Oduvijek sam bila kreativac i tijekom rada u struci taj element mi je svakodnevno nedostajao. To je također jedan od razloga zašto sam odlučila krenuti u poduzetnišvo. Danas iza brenda Magical Book Lab stoji tim mladih profesionalaca koji svakodnevno rade na osnaživanju našeg projekta. Naša najveća vrijednost su članovi našeg tima i bogato iskustvo na području poslovanja koje objedinjujemo zajedničkim snagama u jedan originalan projekt.
Kakve sve tematike obuhvaćaš svojim bookovima i tko ih najviše naručuje?
U našoj ponudi su izrade svih tematika. Od ljubavnih priča i wedding bookova, do djevojačkih večeri, baby bookova, priča o prijateljstvu ili onih za vjenčane kume. Knjige se izrađuju u potpunosti po dogovoru s naručiteljem, a uključuju unos fotografija, posveta, poruka, pjesama, mjesta za kasnije pisanje poruka, mjesta za ostavljanje poljubaca kao i unos video zapisa putem QR kodova. Dostupne su i prazne knjige s personaliziranim koricama, zamišljene kao albumi za kasnije samostalno lijepljenje fotografija.
Prvi proizvod s kojim smo krenuli na tržište bila je samostalno osmišljena personalizirana Radosnica za djecu do prve godine života. Dakle, u verzijama za curice i dečke. Tekstovi su većinom osmišljeni u stihovima, napisani kao priča o odrastanju djeteta s praznim crtama za nadopisivanje sadržaja. Uzimajući u obzir ubrzanu svakodnevicu svih roditelja i pomanjkanje vremena za razvijanje fotografija, osim standardne nudimo i foto-radosnicu. U postojeću osmišljenu Radosnicu se tijekom pripreme za tisak unosi do 30 fotografija pa nakon tiska sadržava željene fotografije roditelja. Ime djeteta unosi se u sve naslove unutar knjige (npr. Norin prvi Božić), dok se pored prvih fotografija dodatno ističu podaci s rođenja (ime djeteta, datum, sat, duljina i težina pri porođaju) uz prigodne ilustracije. Posljednji novitet bio je uvođenje video zapisa putem QR kodova u izrade knjiga svih tematika, pa tako i u Radosnice.
Posebnu čar dodajemo uvodeći apliciranje reljefnog tiska 3D printa na koricama knjiga u željenoj boji. Papir unutar svih knjiga je visokokvalitetan foto-papir koji je vodootporan i periv. Što je vrlo zgodna činjenica uzimajući u obzir moguće prolivene sokiće ili kašice u dječjim knjigama ili šampanjac na zabavama. Korice svih knjiga personaliziraju se u potpunosti po željama naručitelja, a osim teksta uključuju i apliciranje fotografija ili prvih bebinih otisaka dlana i stopala.
Super! A kako su se onda tu pronašli odjednom i wedding bookovi? Jesu li oni danas samo prolazni trend? Štko konkretno tebi predstavlja jedan wedding book?
Smatram kako bookovi bilo koje tematike nisu prolazan trend, već predivna i trajna uspomena za cijeli život. Detalji prilikom izrada su vrlo bitni i oni stvaraju dodatnu čaroliju, kako bi book bio u potpunosti savršena uspomena. Po dogovoru s naručiteljem tako se u knjige dodaju željene pozadine, ilustracije, mjesta za poljupce, mjesta za pisanje poruka, citati poznatih književnika, a sve u svrhu što vjernijeg prikazivanja emocija koje nosi svaka priča. Najviše nas u radu inspirira oduševljenje kupaca, njihovo povjerenje i želja za zajedničkim stvaranjem ovih unikatnih proizvoda.
Postoji li neka suradnja na koju si posebno ponosna, ili možda tematika booka koju si radila u ove posljednje dvije godine?
Ne možemo izdvojiti niti jedan proizvod kao najdraži pošto se radi o predivnim događajima punim emocija koje nastojimo što vjernije iskazati putem naših bookova. S našim kupcima ostajemo u prisnim odnosima i često nam putem društvenih mreža javljaju novosti iz privatnog života, što nas posebno veseli. Ponosni smo na sve suradnje koje smo sklopili i bez naših suradnika ovaj projekt ne bi bio ovo što je danas.
Međutim, posebno smo ponosni na posljednje sklopnjeno partnerstvo s jednom velikom drogerijom koja ima lanac trgovina po cijeloj Hrvatskoj, s kojima smo omogućili izradu digitalnih radosnica putem web stranice.
Koji su formati bookova dostupni u ponudi i kakav izbor materijala za korice nudite?
Dostupni su formati A3, A4 i A5, kao i zanimljivi kockasti 20×20 ili 30×30. U ponudi imamo i širok spektar materijala korica. Ovdje su visokokvalitetne sedefno bijele, aluminij srebrne ili crne korice tvrdog uveza na koje je moguće apliciranje plošnog 2D ili reljefnog 3D tiska, zatim manjih fotografija i ilustracija. Ekskluzivne knjigoveške tkanine dostupne su u širokoj paleti pastelnih boja, kao i tkanina ispunjena mnoštvom sitnih šljokica koje joj daju prestižan izgled. Kožne korice nudimo u smeđoj, bijeloj, crvenoj ili plavoj boji. Radimo također i dizajn korica po narudžbi s pozadinom u boji, željenim tekstom, ilustracijama i fotografijama.
I za kraj, gdje naše čitateljice mogu pogledati tvoje radove i naručiti book za sebe?
Čitateljice mogu naručiti izradu bookova svih tematika putem službene web stranice www.magicbooklab.com, društvenih mreža Magical Book Lab ili javljanjem na e-mail info@magicbooklab.com.
Hvala draga Daria, želimo ti i dalje puno uspjeha!
Izvor naslovne fotografije: Arhiva klijentice